26 Ağustos 2017 Cumartesi

ARAMIZA HOSGELDINIZ :)

Merhaba,
Bu yil Egeli Rehberler ailesi olarak aramiza yeni katilanlari gormekten mutluluk duyuyoruz. Bu okula gelirken herkes gibi aklinizda sorular olacak elbette. Bunlarin basinda da "Ben bu okulda, Cesme'de mutlu olacak miyim?" sorusu gelecektir. 4 yil bu okulda okuyan bir ogrenci olarak sizlere icten bir sekilde bu sorunun cevabini vermek istiyorum. Cesme'ye ilk geldigimde ilk dusundugum sey burada kendime ayiracak ne kadar cok vaktimin olduguydu. Ama ilk 2 yil bu vakti cok da iyi degerlendiremedigimi dusunuyorum. Cunku sadece derslere girmek yeterli olmuyor. (Bazi ogrenciler derslere de girmiyor ve bunun pismanligini yasiyor) Bol bol kitap okumanizi oneriyorum. Boyle soyleyince kulaga cok klasik bir cumle gibi gelecek ama kitap okumadan gecirdigim zamanlara geri donsem daha cok sey ogrenmek daha cok okumak isterdim. Hocalarimizin size onerdigi kitaplari kesinlikle okumanizi tavsiye ediyorum. Bunun disinda kendinize bir hobi edinin. Mesela bir bisiklet alabilirsiniz. Birlikte bisiklet turuna cikan arkadaslarimiz var. Bazen bu gruba hocalarimiz da dahil oluyor. Onun disinda bir olta alip balik tutmayi ogrenebilirsiniz. Tutamasaniz da eglenceli vakit gecirebilirsiniz :) Emekli hayati gibi mi geliyor sozlerim? Biliyorum, bircogunuz oyle dusunmeye basladiniz. Fakat hepimiz kalabalik sehirlerden geliyoruz. Belki Istanbul gibi kocaman, gurultulu bir sehirden buraya geleceksiniz. Ne trafik var ne de is stresi altinda olan insan yogunlugu var. Kendinizi bulmaniz icin bir firsat serildi onunuze. Sakinlikten bunaldiginizda Izmir'e gidip meshur Konak meydanindan bir fotograf atabilirsiniz :) Ben cumartesi gunleri Alsancak/Kibris Sehitleri caddesini tercih edenlerdenim. Istemediginiz kadar cok kurs ve kafe var. Italyanca dersini guzelce dinleyip bunun uzerine Italyan Kultur'de bu dersleri pekistirebilirsiniz. Ben gecen yil keyifle gidiyordum ve bu yil da devam edecegim. Kurstan ciktiktan sonra da begendiginiz bir kafede oturup bir seyler icebilirsiniz. Cesme'ye alistiktan sonra en ufak kalabalik bile sizi sikmaya baslayacak zaten :) Tum bunlarin disinda yil icinde farkli rotalara hocalarimizla birlikte geziler duzenleniyor. Size tavsiyem hicbirini kacirmayin. Hocalarla konusmaktan ve onlara soru sormaktan da cekinmeyin. Hepsinin odasi tum ogrencilere aciktir. Bu okulun en sevdigim yonu de budur. Hocalardan calisanlara, herkes aileniz gibidir. Sorununuz ne olursa olsun insanlarla paylasin. Ilk gunler herkes icin sorunlu gecer. Aile ozlenir, yalniz hissedilir, karamsarlik baslar. Ama biz burada kocaman bir aileyiz ve asla yalniz degilsiniz. Bu yil yuksek lisans ogrencisi olarak bu ailenin bir parcasi olmaya devam edecegim icin bana mail adresimden ulasip her turlu soruyu sorabilirsiniz :) Aramiza hosgeldiniz!

Iletisim: demirburcu512@gmail.com

Hiç yorum yok: